המופע מתח בנוי כאורגניזם המתהווה ומפעיל מרחב שבו שלושה מימדים סבוכים וכרוכים יחד באופן שלא ניתן להפרדה; זהו טריו של גוף, מבט ואור.
במנגנון המשולש, הגוף נוכח כחומר וכדמות, המבט פועל באמצעות המצלמה המתבוננת על הגוף ועל המרחב בו הוא פועל, האור מאיר את הגוף כדי שהמצלמה תוכל להתבונן בו. שלושת מרכיבי היסוד הללו נספגים זה אל זה, מוכפלים ומשובטים בוידאו פידבק. זהו אלמנט יסוד במופע, הסוכם את סך המתחים אל עולם דימויים מיסתורי ואינטימי המיטלטל בין נצנוצי השואו ביז ובין נופים מופשטים ותודעתיים, בין התרבות ובין הוויה מטאפיסית. הזהות האנושית הנוכחת מתכנסת אל גבולות הגוף ונאגרת בו או שמתנפצת מתוכו ועוברת הפשטה עד שלא נותר זכר לגוף עצמו.
במערכת התנאים הזאת, הגוף החי עובר סדרה של מסעות טרנספורמטיביים בביצועה הוירטואוזי של היוצרת יעל וייס. הגוף מתהווה כחומר, נפרק ומתרוקן, נטען ומתמלא מחדש בכוחות ובדימויים.
יעל וייס היא כוריאוגרפית, יוצרת – מבצעת ופרפורמרית. בוגרת ביה״ס לתיאטרון חזותי, תכנית קולקטיז בניהול הכוריאוגרפים עידו פדר ולילך ליבנה. מורה מוסמכת לגאגא, ובוגרת הכשרות מקצועיות מגוונות שבמסגרתן צברה ניסיון בסגנונות רבים. כמבצעת עבדה עם כוריאוגרפים/ות ובימאים/ות, ביניהםן: אחינועם מנדלסון, איציק ג׳ולי, לילך ליבנה, נורית דרימר, ניר וידן, עודד קוממי ועידו פדר.
ללא מילים
המופע בעירום מלא, כולל שימוש באורות מהבהבים ותוכן מיני.
חל איסור על צילום במהלך המופע